Priseksempler

Vores produkter kan lejes enkeltvis, så du selv kan sammensætte dit eget personlige look og stilart for dit arrangement. Eller du kan gå på opdagelse i en verden af Tableismes bordopdækninger og finde et udtryk der passer til dig.

Se priseksempler service nedenfor.

Øvrige sortiments priser findes direkte under produkter.

Kontakt os for et personligt tilbud.

Et simpelt setup.

Et enkelt setup bestående 7 dele service.

Priseksempler ved:

30 personer 2280 kr.

50 personer 3800 kr.

80 personer 6080 kr.

100 personer 7600 kr.

Et enkelt setup.

Et enkelt setup bestående 9 dele service.

Priseksempler ved:

30 personer 3060 kr.

50 personer 5100 kr.

80 personer 7300 kr.

100 personer 8950 kr.

Et klassisk setup.

Et klassisk setup bestående af 11 dele service.

Priseksempler ved:

30 personer 3540 kr.

50 personer 5900 kr.

80 personer 8700 kr.

100 personer 10000 kr.

Et overdådigt setup.

Et klassisk setup bestående af 13 dele service.

Priseksempler ved:

30 personer 4320 kr.

50 personer 7200 kr.

80 personer 11520 kr.

100 personer 14400 kr.

Lejebetingelser - Tableisme ApS

Aftalen om leje af service, bestik, og andet udstyr mellem dig/jer og Tableisme ApS (Tableisme) består af ordrebekræftelsen og nærværende lejebetingelser, dvs. lejebetingelserne indgår som en del af aftalen mellem dig/jer som lejer og Tableisme ApS (Tableisme) som udlejer. Af ordrebekræftelsen fremgår den præcise art og antal af de produkter, som du/I har lejet.

Vi beder dig/jer om at læse vores lejebetingelser grundigt igennem og gøre dig/jer bekendt med disse. På den måde undgår vi unødvendige misforståelser i forbindelse med dit/jeres arrangement. Har du spørgsmål til noget, skal du være meget velkommen til at kontakte os.

 

Lejeperiode.

Når du lejer produkter hos Tableisme er lejeperioden som udgangspunkt 3 dage. De tre dage omfatter dagen inden dit/jeres event, hvor produkterne afhentes/bringes ud, selve eventdagen samt dagen efter eventen hvor alle produkter leveres tilbage/afhentes af chauffør.

Lejes produkter i weekenden er lejeperioden 4 dage. Her hentes/udbringes produkter om fredagen og leveres tilbage/afhentes om mandagen.

Andre lejeperioder aftales særskilt.

Betalingsbetingelser. Lejebetaling før levering.

Ved bookinger på 5000 kr. eller derunder forudbetales hele beløbet.

Ved bookinger over 5.000 kr. forudbetales minimum 50% ved booking, og det resterende beløb betales senest 7 dage før leveringsdagen for de lejede produkter.

Bemærk at ved arrangementer som afholdes indenfor 3 uger efter bekræftet booking, betales det fulde beløb i forbindelse med ordrebekræftelse.

Betaling skal ske som oplyst på den fremsendte faktura. Alle priser er opgivet inkl. moms. Forudbetalinger refunderes ikke; se dog næste afsnit vedr. ændring og annullering af bestilling.

Bookingen er først gældende, når Tableisme har modtaget betaling - enten den minimale forudbetaling eller det fulde beløb. Modtages betalingen ikke rettidigt, annulleres ordren.

Eventuel efterbetaling.

Ved forsinket tilbagelevering, utilstrækkelig rengøring, bortkomne eller beskadigede produkter opkræver Tableisme en efterbetaling. Eventuelle efterbetalinger skal betales senest 7 dage efter opkrævning.

Overskrides betalingsfristen på 7 dage vil du/I modtage en skriftlig påmindelse på e-mail. Betales fakturaen ikke herefter, vil der blive pålagt et rykkergebyr på 100 kr. Modtager vi fortsat ikke betaling, vil et 2. rykkergebyr blive pålagt efter 10 dage. Bliver fakturaen fortsat ikke betalt fremsendes fakturaen efter yderligere 10 dage med et 3. rykkergebyr pålagt samt en advarsel om, at fakturaen efter yderligere en uge vil blive overdraget til inkasso.

 

Ændring og annullering af bestilling.

Der kan fortages ændringer i gennemførte bestillinger, forudsat at de ønskede produkter er til stede på Tableismes lager. Ændringer kan udgøre +/- 10 kuverter. Ændringer bedes foretaget i god tid og helst minimum 1 måned og senest 4 hverdage før den dato, hvor produkterne skal afhentes; vi tilstræber at imødekomme ændringer med forbehold for, at ønskede produkter kan være udlejet.

Ved reduktion af booking (dog kun med op til 10 kuverter), der foretages mere end 1 måned før event-dato, gives forudbetalingen på reduktionen retur. Hvis en hel ordre annulleres tilfalder forudbetalingen Tableisme.

Lejers ansvar i øvrigt. lejeres almindelige ansvar.

Det er lejers ansvar at tilbagelevere alle lejede produkter efter endt brug, i samme stand og antal som ved modtagelse af produkterne. Alle produkter skal være rengjort ved returnering, med mindre andet er aftalt.

Du/I bedes pakke produkterne ned, som de var pakket ved modtagelsen for på denne måde at undgå skader i forbindelse med returfragten til Tableisme.

Lejer hæfter for eventuelle manglende eller ødelagte returnerede produkter, dette gælder også emballage. Lejer hæfter også for produkternes hændelige undergang.

Vedr. køb af blomster og dekorationer.

Blomster og dekorationer håndteres af vores underleverandører. En underleverance er en særskilt bestilling, der foretages hos underleverandøren.

I tilfælde af fejllevering, manglende betaling eller beskadigelse af objekter i relation til bestilling af blomster skal alt henvendelse rettes til den aftalte underleverandør, der står for denne del af leverancen.

Du/I afregner selv med underleverandøren.

Afhentning, returnering og transport.

Tableisme pakker de lejede produkter i mangel- og fejlfri stand. De lejede genstande betragtes som leveret, når de har forladt Tableismes adresse. Når produkterne har forladt Tableismes adresse, har du/I ansvaret for produkterne. Tableisme er ikke ansvarlig for skader på produkterne, uanset om disse er transporteret med fragtmand eller du/I selv står for transport, og uanset om Tableisme har booket fragtmand.

Afhentning og tilbagelevering af produkter kan ske alle hverdage imellem kl. 09.00 og kl.12.00 eller efter skriftlig aftale.

Er det ikke muligt at tilbage levere produkterne indenfor oplyste tidsrum, skal du/I hurtigst muligt gives besked om dette på mail. Sker dette ikke opkræves der et gebyr på 450 kr. inkl. moms. Per på begyndte time produkterne returneres for sent.

Vi anbefaler professionelle fragtfolk til transport at lejede produkter. Vi booker gerne fragt for jer. Prisen sættes typisk ud fra en fast kilometertakst. Når du/I tilbageleverer produkterne, skal de alle være

intakte, forsvarligt pakket og stå klar til afhentning; ellers pålægges et ekstra fragtgebyr. Tag gerne billeder til dokumentation af produkternes beskaffenhed ved aflevering. Fragtmanden tjekker, at han modtager et antal kasser, der stemmer med det leverede antal, og at produkterne er forsvarligt pakket, inden han kører.

Uanset om du/I selv booker fragt eller vi gør det, afregner du selv med fragtmand/transportfirma.

Tableisme kan hjælpe med at arrangere transport. Oplys gerne, samtidig med booking af produkter, om du ønsker at benytte dig af vores fragtfolk. Bemærk at når Tableisme har booket transport, så foregår levering til kantsten og afhentning fra kantsten. Risikoen for produkterne overgår dog først til Tableisme, når de returnerede produkter befinder sig indenfor i Tableismes lokaler. Yderligere assistance i forbindelse med fragt og pris for dette skal aftales i forbindelse booking.

Hvis du/I selv afhenter produkterne, skal I kontrollere, at produkterne er mangel- og fejlfri.

Den tilbudte pris afspejler at produkterne skal stå klar til returafhentning på det aftalte tidspunkt. Hvis de ikke er klar, tillægges omkostninger i henhold til fragtfirmaets takster.

Hvis du/I selv henter produkterne anbefaler vi, at dette sker i en varevogn. Vi fraråder af afhente i trailer, hvor affjedringen giver risiko for skader på produkterne.

Når udlejede produkter er returneret, tjekker Tableisme alle produkter for skader og manglende produkter, samt om produkter er vasket i overensstemmelse med den oplyste vaskevejledning (se næste afsnit).

I tilfælde af manglende eller beskadigede produkter ved returnering, fremsendes en opgørelse samt faktura inden for en alm. arbejdsuge.

Ved force majeure forstår Tableisme, at det ikke er muligt fra Tableismes eget lagersortiment at levere i henhold til ordrebekræftelse, som følge af at de bestilte produkter ikke er leveret tilbage fra en anden kunde eller er gået til grunde. I en sådan situation kan Tableisme træde tilbage vederlagsfrit og uden varsel.

Når produkterne er returneret.

Ud over at kontrollere om alle produkter er returneret og intakte, kontrollerer vi også om alle produkter er korrekt rengjort/afvasket.

Hvis der mangler produkter, eller hvis der er beskadigede produkter i den returnerede ordre, fremsender vi opkrævning af erstatning senest én uge efter returnering. Erstatningen opgøres efter Tableismes til enhver tid gældende prisliste for erstatningsprodukter, der følger leverandørernes prislister.

Opvask.

Følg nedenstående anvisning ved opvask af de forskellige produkter:
Tallerkener i porcelæn vaskes i almindelig opvaskemaskine.
Tallerkener i keramik vaskes i almindelig opvaskemaskine på kort program
Glas vaskes i opvaskemaskine og tørres efter opvask for at undgå at der sætter sig kalkpletter Kopper i porcelæn/glas vaskes i almindelig opvaskemaskine.

Kopper i keramik vaskes i almindelig opvaskemaskine på kort program. Bestik i messing vaskes i hånden og tørres grundigt for at undgå irring Bestik i stål vaskes i opvaskemaskine og tørres efterfølgende
Te- og kaffekander vaskes i hånden og tørres efterfølgende

Vaser vaskes i hånden og tørres for at undgå kalkpletter Lysestager skal renses nænsomt for stearinrester

Det er muligt at bestille Tableisme til at tage sig af opvasken. Husk at booke dette samtidig med booking af produkter. Opvask koster 1,75 kr. inkl. moms per del uanset type.

Hvis Tableisme er booket til opvask, skal du/I fortsat gøre følgende:

Glas, krus og kopper skal tømmes og sættes på hovedet i kasserne

Tallerkener skal renses for madrester, hvorefter tallerkenerne skal skylles Bestik skal skylles grundigt, så alle madrester fjernes
Vaser tømmes for blomster og vand
Kaffe- og tekander tømmes og skylles

Fade tømmes for madrester fjernes og skylles Lysestager rensens for stearinrester

Husk at der opkræves betaling for opvask hvis ovenstående retningslinjer ikke er overholdt.

Returneres produkter i utilstrækkelig rengjort stand, opkræves lejer et rengøringsgebyr på 1,75 kr. inkl. moms pr. produkt uanset type.

Ved manglende rengøring af produkterne opkræves dog som minimum 500 kr. ved bookinger under 5000 kr. og minimum 1000 kr. ved bookinger på 5000 kr. eller derover.Tableisme anbefaler.

Det er en god ide at leje 1-2 ekstra kuverter, i tilfælde af at uheldet er ude i forbindelse med opdækning.